طراحی سایت در ژاپن

مهندسي و مسائل مربوطه

طراحی سایت در ژاپن

۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

طراحی سایت در ژاپن برای کسب و کار هایی که در کشور ژاپن به فعالیت مشغول اند امری ضروری به شمار میرود چرا که به معنای واقعی کلمه همه در اینترنت هستند. همیشه. مهم نیست که به دنبال خرید چیزهایی، یادگیری مهارت های جدید، تماشای تلویزیون، پیدا کردن دوستان جدید هستیم. ما تقریباً همه کارها را انجام می دهیم به جز خوردن و خوابیدن در اینترنت.

دلیل اهمیت طراحی سایت در ژاپن

امروزه، اگر می‌خواهید به آرزوها و رویاهای خود برسید، حضور آنلاین اساساً ضروری است اگر در حال خواندن این مطلب هستید، تقریباً مطمئناً فکر می‌کنید که با ساختن یک کانال YouTube یا یک حساب کاربری قوی در اینستا شروع و به پایان می‌رسد. اشتباه نکنید، آنها ایده های خوبی هستند. اما متأسفانه، رسانه‌های اجتماعی به قدری پر سر و صدا شده‌اند که اگر تنها زوایایی هستند که در بازی حضور آنلاین کار می‌کنید، برجسته‌کردن و تأثیرگذاری سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. پس چگونه می‌توانیم آن را دور بزنیم تا از سر و صدا بیرون بیاییم و تأثیری فراتر از 1 میلیارد اینستاگرام یا 1.8 میلیارد کاربر یوتیوب بگذاریم؟

مطالعه بیشتر: اصول انتخاب رنگ مناسب در طراحی سایت

مصرف کنندگان آنلاین زندگی می کنند و نفس می کشند

ما واقعاً در عصر آنلاین زندگی می کنیم. بر اساس گزارش سال 2019 Hootsuite و We Are Social ، در سراسر جهان، مردم به طور متوسط ​​روزانه 6 ساعت و 49 دقیقه را آنلاین می گذرانند. این ارقام در برخی کشورها به طور قابل توجهی بالاتر است: هندی ها روزانه 7 ساعت و 47 دقیقه را آنلاین می گذرانند، برزیلی ها 9 ساعت و 29 دقیقه و فیلیپینی ها 10 ساعت خیره کننده.

نه تنها این، بلکه مصرف‌کنندگان به‌طور فزاینده‌ای برای محصولات و خدمات به اینترنت متکی هستند: آنها بیشتر به صورت آنلاین خرید می‌کنند و مهم‌تر از همه، آنها به دنبال کسب‌وکارهای آنلاین هستند. وقتی مردم می خواهند یک محصول، خدمات یا کسب و کار جدید پیدا کنند، خواه یک محصول محلی، راه دور یا کاملا دیجیتالی باشد، اکثراً به گوگل روی می آورند. یک مطالعه نشان داد که 97٪ از مصرف کنندگان گزارش داده اند که حداقل یک بار در 12 ماه گذشته یک محصول یا خدمات را به صورت آنلاین جستجو کرده اند.

به زبان ساده، مشتریان به دنبال کسب‌ و کارهای آنلاین هستند، بنابراین اگر می‌خواهید شما را پیدا کنند، بهتر است حضور آنلاین داشته باشید. علاوه بر این، برای جذب هر چه بیشتر این مشتریان احتمالی، نیاز دارید که حضور آنلاین خود تا آنجا که می تواند قوی باشد. حضور آنلاین قوی در هسته آن به معنای طراحی سایت فروشگاهی عالی است که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند و راهی برای هدایت آن بازدیدکنندگان به سایت شما در وهله اول. خوب بررسی کنید که چه کسانی می توانید از سایت خود برای تبدیل بازدیدکنندگان به فروش در آینده استفاده کنید، بنابراین اجازه دهید به طور خلاصه به نحوه هدایت بازدیدکنندگان به سایت فروشگاهی خود بپردازیم.

اولین کاری که می توانید برای آوردن ترافیک بیشتر به وب سایت خود انجام دهید سئو (بهینه سازی موتور جستجو) است. سئو موضوع پیچیده ای است که می تواند مقالات زیادی را به خودی خود پر کند. با این حال، در هسته خود، سئو به دو جنبه کلیدی خلاصه می شود:

1) ارتباط - با استفاده از کلمات کلیدی مناسب (که از طریق تحقیق دقیق کلمات کلیدی شناسایی کرده اید) به گوگل نشان دهید که سایت شما با جستجوهای بازارهای هدف شما مرتبط است و به طور مکرر از آنها در سایت خود و به ویژه در مهمترین مکان ها مانند سرفصل ها استفاده کنید. عنوان صفحات و URL ها

2) اقتدار – با توجه به جنبه های فنی مانند سرعت سایت و امنیت سایت و همچنین داشتن تعداد زیادی لینک به سایت های معتبر و ترجیحاً لینک های خارجی با کیفیت به سایت خود، به گوگل نشان دهید که سایت شما معتبر است و اطلاعات معتبر است. سایت.

استراتژی‌های بسیار پیچیده‌تر و اغلب گران‌تری برای بهبود سئو وجود دارد، مانند ساخت لینک و بازاریابی محتوا برای سئو، اما همه آنها اساساً به این دو اصل مربوط می‌شوند.

مهم ترین مزایای طراحی سایت در ژاپن

در ادامه به مزایای طراحی وب سایت میپردازیم.

سایت شما می تواند پایگاه مشتریان شما را گسترش دهد

همانطور که دیدیم، اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان زمانی که می خواهند مشاغل، محصولات یا خدمات جدیدی پیدا کنند به موتورهای جستجو روی می آورند. این نشان دهنده مجموعه ای آماده از مشتریان بالقوه است که منتظرند شما از آنها استفاده کنید و پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید.

علاوه بر این، بازاریابی آنلاین نشان دهنده فرصتی برای دستیابی به گروه های هدف جدید و متنوعی است که قبلاً برای بسیاری از انواع مشاغل دور از دسترس بودند. این می تواند مشتریانی در مکان های جغرافیایی جدید یا پوشش بخش های جدید یا جمعیت سنی باشد. باز هم، این تنها در صورتی موثر خواهد بود که نوع مناسبی از سایت داشته باشید. شما به وب سایتی نیاز دارید که نه تنها از طریق سئو و همچنین روش های ارگانیک ترافیک وب را به ارمغان بیاورد، بلکه پس از رسیدن به آنجا، این بازدیدکنندگان را به مشتریان تبدیل کند.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت دندان پزشکی

اینجا جایی است که بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) وارد می شود. مانند سئو،CRO یک موضوع بسیار گسترده و پیچیده است، اما به طور کلی، در مورد متقاعد کردن بازدیدکنندگان سایت شما برای برداشتن گام بعدی حیاتی زمانی که وارد سایت شما می شوند، است که آنها را در مسیر تبدیل شدن به مشتری قرار می دهد، نه اینکه کلیک کردن دور و خارج شدن از زندگی برای همیشه. این مرحله می‌تواند مستقیماً خرید یک محصول باشد، اما بسته به کسب‌وکار و سایت شما، می‌تواند چیزی مانند ارسال یک پیشنهاد، رزرو تماس کشف یا ثبت‌نام در خبرنامه شما باشد. این مرحله برای هر کسب و کاری متفاوت خواهد بود و چیزی است که باید به وضوح به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود و قبل از ساخت سایت خود تعریف کنید.

به طور کلی سایت هایی که از نرخ قوی CRO پشتیبانی می کنند عبارتند از:

  • کاربرپسند و با سرعت سایت خوب
  • متناسب با مشتری هدف شما
  • واضح، ساده و نه بیش از حد شلوغ
  • فراخوانی برای اقدام قوی و جلب توجه داشته باشید (از جمله دکمه های متحرک و موارد مشابه) و تعداد زیادی از آنها
  • تمام جزئیات کلیدی که بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند را داشته باشید و هیچ اطلاعات اضافی نداشته باشید

امکانات و خدمات طراحی سایت در ژاپن

امکانات و خدمات ارائه شده در طراحی سایت در ژاپن کاملا به وبسایت شما وابسته است و نیاز است که خدمات مورد نیاز شما مورد بررسی قرار گیرد. اما برخی خدمات طراحی سایت در ژاپن را ذکر نموده ایم که در همه وبسایت های ما رعایت خواهد شد و البته تنها گوشه ای از خدمات ما در طراحی سایت در ژاپن است.

  • طرح های زیرکانه

وب سایت شما به گونه ای حرفه ای طراحی می شود که بازدیدکنندگان را جذب کند و در همه دستگاه ها ظاهر شیک و حرفه ای داشته باشد

  • مطالب مجاب کننده

متخصص محتوا ‌نویسی ما محتوای جذاب و اصلی را برای شما می‌نویسد که برای تشویق تبدیل و متناسب با صنعت شما طراحی شده است تا به شما نتایجی بدهد.

  • بنرها و پاپ آپ های شخصی سازی شده

از ثبت ‌نام ‌های ایمیلی بیشتر، ارتقای فروش، و دریافت اطلاعات مهمی که منجر به تبدیل‌های بیشتر می‌شود، سود خواهید برد.

  • پشتیبانی کامل از خدمات

از به‌روزرسانی‌های منظم گرفته تا پشتیبانی فنی، تیم کارشناسان ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهند.

در طراحی سایت در ژاپن چه نکاتی باید رعایت شود؟

برخی نکات مهم را باید در طراحی وبسایت رعایت نمود که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

  • برندسازی

برندسازی برای همه کسب و کارهای بزرگ و کوچک مهم است. طراحی و قرار دادن لوگوی برند شما به نظر کلی بیننده کمک می کند. لوگوهای طراحی شده حرفه ای با موفقیت چشم مشتری را به خود جلب می کنند و تصویر واضحی از صدای منحصر به فرد برند ارائه می دهند. مکانی را در سایت خود انتخاب کنید که به راحتی برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده باشد، مانند گوشه بالا سمت چپ، زیرا اینجاست که چشم به طور طبیعی شروع به اسکن یک وب سایت می کند. برای تثبیت بیشتر هویت برند خود، استفاده از لوگوی مشابه در بسته بندی، تبلیغات چاپی و پوشاک مارک دار را در نظر بگیرید. زمانی که یک کسب و کار با برندسازی سازگار باشد، تجربه یکپارچه و به یاد ماندنی برند را برای مشتریان فراهم می کند.

  • عملکرد

هنگامی که به عملکرد فکر می کنید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یعنی آیا وب سایت به معنای واقعی کلمه کاربردی است؟ آیا مشکلات بارگذاری یا لینک های خراب وجود دارد؟ آیا ویژگی های امنیتی سایت برای نیازهای کسب و کار شما کافی است؟ علاوه بر این مسائل عملیاتی، دیدن ویژگی های وب سایت خود از دیدگاه کاربر بسیار مهم است. آیا فرم های تماس، نظرسنجی ها و بخش های بازخورد مشتریان سایت شما به درستی کار می کنند؟ یکی یا همه این مشکلات عملکردی می تواند باعث شود مشتری سایت شما را ترک کند.

  • ناوبری

اگر یک وب سایت گیج کننده و برای پیمایش دشوار است، مشتریان شما ممکن است آن را ترک کنند و دیگر برنگردند. برای افزایش کارایی و جذابیت ناوبری سایت خود، به گونه ای که گویی یک بازدیدکننده جدید هستید، یک بررسی عمیق سایت انجام دهید. به جریان های ناوبری که منطقی هستند و آنهایی که معنی ندارند توجه کنید. یکی از راه‌های بهبود توانایی بازدیدکنندگان برای پیمایش آسان سایت شما (و کمک به موتورهای جستجو در خزیدن سایت شما) اضافه کردن نقشه سایت است. علاوه بر این، ساده‌سازی پیمایش با حذف صفحات غیرضروری یا با عملکرد ضعیف ممکن است زمان بارگذاری را کاهش دهد و در عین حال کیفیت حضور آنلاین برند شما را بهبود بخشد.

  1. قابلیت استفاده

سایت هایی که استفاده از آن‌ها آسان است، به احتمال زیاد باعث جلب توجه مشتری و تشویق تجارت می‌شوند. قابلیت استفاده را می توان با نمایش اطلاعات محصول و خدمات به صورت واضح و مختصر افزایش داد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای تمام ویژگی هایی است که یک مشتری برای دسترسی آسان به سایت نیاز دارد. اگر بیننده ای وبلاگ شما را می خواند و می خواهد در یک خبرنامه ایمیلی مشترک شود، آیا باید فرم انتخاب را جستجو کند؟ آیا اطلاعات تماس شما به وضوح نمایش داده می شود؟ آیا طرح وب سایت شما به اشتراک گذاری اجتماعی و تعامل بیشتر با برند شما را تشویق می کند؟ این عناصر کلیدی برای بررسی در هنگام بهینه سازی قابلیت استفاده سایت شما ضروری هستند.

هزینه طراحی سایت در ژاپن چقدر است؟

قیمت طراحی سایت نبض نت

قیمت طراحی سایت نبض نت

عوامل بسیاری در تعیین هزینه طراحی سایت در ژاپن موثر اند. در ادامه به بررسی برخی از عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه طراحی سایت در ژاپن خواهیم پرداخت. یکی از بخش های مهم در طراحی سایت در ژاپن ، امکانات موجود در وبسایت است که با توجه به نیاز شما تعیین میشوند و البته اینکه وبسایت شما امکان پیاده سازی توسط یک cms قدرتمند مانند وردپرس را دارد و یا خیر.

در صورت امکان پیاده سازی توسط ورد پرس از هزینه های شما کاسته خواهد شد چرا که وبسایت شما دیگر نیاز به کدنویسی چندانی نخواهد داشت. اما در صورتی که نیاز به طراحی سایت پوشاک خاص تر و با امکانات بیشتری دارید که در قالب وردپرس و دیگر CMS نمیگنجد به نا چار باید به سراغ کد نویسی اختصاصی بروید که ممکن است برای شما هزینه هایی را در بر خواهد داشت. حجم وبسایت شما و البته گستردگی شاخته ها و مطالب آن نیز بر روی هزینه طراحی سایت در ژاپن تاثیز گذار است. دامنه و هاست وبسایت شما نیز عناصری موثر اند.

خدمات گروه نبض نت برای طراحی سایت در ژاپن

مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

طراحی سایت در ژاپن همانطور که پیشتر نیز ذکر کردیم یک گونه تخصص است که نیاز به تجربه دارد. گروه نبض نت با تجربه ای غنی از پروژه های کوچک و بزرگ امکان طراحی سایت در ژاپن را به صورت تخصصی دارد و این اطمینان را به شما خواهد داد که وبسایت شما به صورت اختصاصی و مطابق با نوین ترین روش ها طراحی خواهد شد. از جمله خدمات طراحی سایت در ژاپن تارینیوتک میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • طراحی ریسپانسیو ( واکنش گرا)
  • طراحی اختصاصی رابط کاربری وبسایت
  • طراحی اختصاصی قالب وبسایت
  • رعایت زیر ساخت های سئو
  • اتمام و تحویل به موقع طراحی سایت پزشکی
  • آشنایی کامل با تخصص ها و پیش نیاز های طراحی سایت پزشکی
  • طراحی نسخه دارک مود سایت
  • هم پوشانی لایه های ویسایت
  • استفاده از ویدئو و صدا
  • استفاده از تصاوریر خاص و هنری
  • تایپوگرافی خاص در طراحی سایت پزشکی
  • استفاده از المان های مختلف
  • و ...

نتیجه گیری

اگر تازه به ژاپن مهاجرت کرده اید طراحی سایت در ژاپن میتواند نه تنها به کاهش هزینه هاای مهاجرتی شما کمک کند، بلکه با طراحی سایت در ژاپن میتوانید ابقای کسب و کار خود را ضمانت کنید. شما میتوانید همین الان با کارشناسان تارینوتک تماس بگیرید و یک وبسایت ایده ال با 1 سال خدمات دریافت کنید. اگر به فکر رشد کسب و کار خود هستید، طراحی سایت در ژاپن را دست کم نگیرید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.