آرشیو اسفند ماه 1401

مهندسي و مسائل مربوطه

اجاره جرثقیل پیروزی

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

اجاره جرثقیل در پیروزی از جمله خدمات گروه جرثقیل هابیل می باشد. بسیاری از شهروندان به دنبال اجاره جرثقیل در پیروزی برای حمل خودرو یا برای استفاده از آن در پروژه های ساختمانی و انجام امور سنگین هستند.

برای همین برای رفع نیازهای خود در این بخش از تهران، به دنبال بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات کرایه انواع جرثقیل برای اجاره این تجهیزات می باشند.

اگر شما هم به دنبال اجاره جرثقیل در پیروزی هستید، توصیه می کنیم حتما تلاش خود را برای استفاده از خدمات شرکت های معتبر و اپراتورهای مجرب به کار برید.

جرثقیل هابیل یکی از شرکت های عرضه کننده این خدمات در تهران بزرگ است که در صورت نیاز شهروندان و صاحبان صنایع یا شرکت های تولیدی و خدماتی امکان ارائه خدمات کرایه انواع جرثقیل ثابت و متحرک را خواهد داشت.

در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی می توانید از خدمات مشاوره که در اختیار شما قرار خواهد گرفت برای استفاده از بهترین نوع جرثقیل با توان باربرداری مناسب برای کاربری مد نظر خود بهره مند شوید.

با توجه به تنوع بالایی که انواع جرثقیل 5 تن، 7 تن و 10 تن یا دستگاه های دارای توان های بالاتر دارند، استفاده از این خدمات و مشاوره با کارشناسان خواهد توانست به شما کمک کند تا بهترین نوع جرثقیل را برای کاربرد مدنظر خود و حمل اجسام سنگین انتخاب کنید.

جرثقیل هابیل به عنوان یکی از دفاتر ارائه دهنده خدمات اجاره جرثقیل تلاش خود را برای ارائه این خدمات با استفاده از بهترین اپراتورها به کار خواهد بست. برای همین در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین جرثقیل به همراه اپراتورهای مجرب را برای حمل اجسام سنگین در اختیار داشته باشید.

لازم به ذکر است در صورت نیاز شهروندان ساکن در پایتخت به اجاره جرثقیل در تهران در سایر نقاط شهر، امکان برخورداری از این خدمات وجود دارد.

اجاره جرثقیل پیروزی

اجاره جرثقیل پیروزی

نکات مهم برای اجاره جرثقیل در پیروزی

قبل از تماس برای اجاره جرثقیل در پیروزی بهتر است ابتدا با نکات مهمی که در زمان اجاره این تجهیزات باید به آن ها توجه داشته باشید آشنایی پیدا کنید.

در ادامه اشاره ای به این نکات و اهمیت آن ها شده است:

1. مشخصات جرثقیل

هر یک از انواع جرثقیل دارای مشخصات متفاوتی هستند. برای مثال برخی از آن ها دارای کفی یا کابین هستند و برخی دیگر از نوع ثابت بوده و با استفاده از دکل خود اقدام به حمل اجسام در ارتفاع یا شعاع های مشخص می نمایند. برای همین است که باید با توجه به توان اسمی جرثقیل و مشخصاتی مانند طول دکل و کفی آن نسبت به اجاره بهترین تجهیزات برای کاربری مد نظر خود اقدام کنید.

2. توان باربرداری جرثقیل

امروزه انواع جرثقیل در تهران برای کرایه وجود دارند که امکان حمل اجسام از حدود یک تن تا بالای 10 تن را دارند. برای همین است که انتخاب بهترین جرثقیل که امکان بلند کردن یا جابجایی بار را داشته باشد بسیار مهم است.

شما می توانید در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی با کارشناسان حاضر در دفاتر کرایه دهنده این تجهیزات یا شرکت های ارائه دهنده این خدمات در پیروزی تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل پالفینگر

3. طول و مشخصات بوم جرثقیل

یکی از نکات فنی که به خصوص در صورت نیاز به بلند کردن بار و اجسام سنگین تا ارتفاع مشخص یا شعاع تعیین شده باید به آن توجه شود، مشخصات بوم جرثقیل است.

این ویژگی به خصوص در پروژه های عمرانی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای همین به عنوان یک شرکت ساختمانی یا فردی که نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی دارد باید در این مورد با افراد آگاه مشورت کنید.

اهمیت توجه به کاربری جرثقیل چیست؟

همان طور که در بخش های قبل اشاره شد هر یک از انواع جرثقیل دارای مشخصات متفاوتی هستند. به بیان دیگر، هر یک از آن ها برای استفاده در شرایط خاصی طراحی و ساخته شده اند.

برای همین است که کاربری های انواع جرثقیل بسیار متفاوت است و در حالی که برخی از آن ها برای حمل وسایل نقلیه یا خودرو مناسب هستند، برخی از انواع جرثقیل برای استفاده در سایت های عمرانی یا برای تخلیه بار به کار می روند.

برای همین است که قبل از اجاره جرثقیل در پیروزی از دفاتر کرایه دهنده این تجهیزات، باید تلاش کنید تا ابتدا با مشخصات هر یک از انواع جرثقیل و کاربری آن ها آشنا شوید.

نحوه اجاره جرثقیل در پیروزی

در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی باید ضمن تماس تلفنی در مورد نحوه کرایه این تجهیزات و مدت زمان مورد نیاز برای ارسال تجهیزات سوالات خود را بپرسید.

به طور کلی تلاش می شود این خدمات پس از مراحل زیر در اختیار شما قرار گیرد:

1.     ارائه مشاوره

اولین مرحله برای اجاره جرثقیل در پیروزی دریافت خدمات مشاوره است. در این مرحله شهروندان و مدیران شرکت های عمرانی یا ساختمانی می توانند ضمن تماس با کارشناسان شرکت پاسخ سوالات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

برای مثال مشاوره و راهنمایی در مورد توان جرثقیل (یا طول دکل و مشخصات بوم آن) در زمره مهم ترین مشاوره هایی هستند که در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

به خصوص در پروژه های سنگین و حساس لازم است که تصمیم گیری های لازم در مورد طول بوم جرثقیل یا شعاع و ارتفاع باربرداری در اختیار متقاضیان قرار گیرد. البته در مورد کاربری های ساده تر مانند زمان نیاز به حمل خودرو اهمیت این مشاوره ها و حساسیت آن ها کمتر خواهد بود.

2.     انتخاب بهترین جرثقیل و اپراتور

پس از تماس شهروندان محترم تلاش خواهد شد تا بهترین جرثقیل که فاقد نقص فنی بوده و توان مناسبی برای حمل اجسام و ماشین آلات مد نظر شما دارد به همراه اپراتورهای مجرب در اختیارتان قرار گیرد.

لازم به ذکر است ارائه خدمات اجاره جرثقیل در پیروزی برای کاربردهای متعددی است که برخی از متداول ترین آن ها در زیر لیست شده اند:

  • حمل خودروهای شخصی دچار سانحه
  • حمل خودروها و ماشین آلات سنگین
  • حمل و تخلیه بار
  • حمل مصالح ساختمانی
  • استفاده در پروژه های عمرانی
  • ….

علاوه بر موارد لیست شده در بالا ممکن است برای حمل کلیه ماشین آلات سنگین و اجسام دارای وزن بالای چند تن نیاز به جرثقیل باشد. برای همین است که شهروندان یا شرکت های خصوصی و دولتی در این بخش از تهران بزرگ ممکن است نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی داشته باشند.

هزینه اجاره جرثقیل در پیروزی چقدر است؟

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که در زمان اجاره انواع ماشین آلات و تجهیزات سبک و سنگین به آن توجه می شود هزینه ای است که باید برای اجاره یا کرایه آن ها پرداخت شود.

به طور حتم در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در پیروزی نیز باید به هزینه های لازم برای اجاره انواع جرثقیل توجه کنید.

این هزینه با توجه به توان دستگاه یا مشخصات آن تعیین می شود.

کسب اطلاعات بیشتر: اجاره جرثقیل 50 تن

آیا هزینه اجاره وابسته به قیمت جرثقیل است؟

بله. هر چه قیمت جرثقیل در بازار بالاتر باشد، هزینه بیشتری برای اجاره آن باید پرداخت شود.

برای مثال هزینه لازم برای اجاره یک جرثقیل خاور یا جرثقیل نیسان که توان و قیمت کمتری در بازار دارند، در مقایسه با هزینه اجاره جرثقیل 10 تن در پیروزی بسیار کمتر خواهد بود.

کارشناسان حاضر در دفاتر کرایه این تجهیزات می توانند اطلاعات لازم را در این مورد در اختیار شهروندان یا شرکت های فعال در سطح شهر تهران قرار دهند.

نحوه محاسبه هزینه اجاره جرثقیل

به خاطر داشته باشد که محاسبه هزینه اجاره جرثقیل در پیروزی می تواند با توجه به بازه ای که دستگاه را اجاره می کنید متفاوت باشد.

از این جهت می توان دو روش اجاره کوتاه مدت و بلند مدت جرثقیل را مورد اشاره قرار داد.

·       اجاره کوتاه مدت جرثقیل در پیروزی

در صورت نیاز به اجاره کوتاه مدت این تجهیزات، به طور معمول هزینه ها با توجه به تعداد ساعات کاری یا روزانه محاسبه می شوند. در برخی از موارد نیز هزینه ها به صورت شیفت کاری یا با توجه به مسیری که جرثقیل برای ارائه خدمات باید طی کند مشخص می شود.

·       اجاره بلند مدت جرثقیل در پیروزی

در بسیاری از پروژه های عمرانی و ساختمانی (برای مثال به منظور ساخت برج های مسکونی یا …) ممکن است اجاره جرثقیل در پیروزی به صورت بلند مدت باشد. در این شرایط می توانید ضمن توافق با شرکت اجاره دهنده این تجهیزات با عقد قرارداد هزینه ها را به صورت ماهانه یا پروژه ای محاسبه کنید.

توصیه آخر برای اجاره جرثقیل در پیروزی

توصیه می شود در زمان اجاره انواع جرثقیل در پیروزی تلاش خود را برای کرایه این تجهیزات از دفاتر معتبر و اپراتورهای مجرب به کار برید. همچنین هرگز رعایت اصول ایمنی در زمان استفاده از این تجهیزات در سایت های عمرانی یا هنگام حمل خودرو و … را نادیده نگیرید.

علاوه بر این همان طور که تاکید شد در زمان اجاره این تجهیزات باید با برای اجاره جرثقیل در پیروزی باید به ظرفیت جرثقیل یا توان باربرداری آن توجه داشته باشید.

در پایان لازم است اشاره شود در صورت نیاز شهروندان محترم، کارشناسان حاضر در جرثقیل هابیل می توانند هر گونه اطلاعات تکمیلی و مشاوره های لازم را در اختیار آن ها قرار دهند.

جراحی پروتز چشم

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

آیا می دانید اهمیت جراحی پروتز چشم برای بیماران چیست و در چه مواقعی کاربرد دارد؟

در بسیاری از موارد دیده شده است که برخی از افراد جامعه بنا به دلایل مختلف مانند ابتلا به بیماری های خاص و مزمن دچار نابینایی شده اند. برخی از افراد نیز به دلیل وارد شدن ضربه به چشم ها یک یا هر دو چشم خود را به طور کامل از دست داده اند.

در این افراد ممکن است دیگر نتوان به راحتی موفق به بازگشت بینایی و درمان مشکلات ناشی از آن شد. اما حداقل کاری که می توان برای افراد نابینا که از نقص زیبایی ظاهری رنج می برند انجام داد، استفاده از جراحی پروتز چشم است.

جراحی پروتز چشم خواهد توانست بخشی از مشکلات این افراد را بر طرف کرده و امکان حضور آن ها در جامعه با استرس و رنج کمتر را فراهم کند.

بیناسا کلینیک یکی از مراکز تخصصی ارائه دهنده این خدمات است که در صورت نیاز شهروندان ایرانی خواهد توانست به ارائه این خدمات با پروتز چشم بنماید.

اهمیت جراحی پروتز چشم چیست؟

زیبایی صورت بخش مهمی از زیبایی افراد را تشکیل می دهد. برای همین است که بسیاری از افراد تمام تلاش خود را برای حفظ شادابی و زیبایی صورت به کار می برند تا امکان حضور در اجتماع با ظاهری آراسته را داشته باشند.

اما متاسفانه شاهد هستیم که برخی از افراد جامعه بنا به دلایل مختلف مانند ابتلا به بیماری های صعب العلاج بخشی از زیبایی خود را از دست می دهند.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که این افراد ممکن است داشته باشند که اقدام به جراحی پروتز چشم کنندد، از دست دادن یک یا هر دو چشم است که امکان برخورداری از یک زندگی سالم را از آن ها خواهد گرفت. به خصوص در صورتی که چشم حالت اولیه خود را از دست بدهد و دچار گود افتادگی شدید یا تخلیه بخش اصلی چشم باشد، این رنج ها و مشکلات ناشی از آن بسیار بیشتر خواهد بود.

جراحی پروتز چشم قصد دارد با رفع این مشکلات بخشی از آلام این افراد را برای حضور در جامعه بر طرف کرده و امکان برخورداری از ظاهری آراسته و صورتی زیباتر را برای آن ها فراهم کند.

جراحی پروتز چشم چگونه باعث زیبایی فرد خواهد شد؟

در صورتی که بیمار یکی از چشم های خود را از دست بدهد، یکی از راه هایی که می توان به او کمک کرد تا زیبایی ظاهری خود را تا حدی به دست آورد، استفاده از چشم مصنوعی است.

در جراحی پروتز چشم تلاش خواهد شد تا با استفاده از روش های نوین، پس از تخلیه کردن چشم، امکان استفاده از یک چشم مصنوعی را فراهم کرد. به این منظور لازم است از یک ایمپلنت در داخل چشم استفاده شود تا بتوان شکل ظاهری چشم را با استفاده از یک چشم مصنوعی ترمیم کرد.

آیا برای جراحی پروتز چشم نیاز به مراقبت های ویژه است؟

بله. یکی از مهم ترین نکاتی که برای دست یافتن به نتیجه مطلوب از جراحی پروتز چشم باید به آن توجه شود، رعایت مراقبت هایی است که به طور ویژه باید توسط بیمار مد نظر قرار گیرند.

به طور خاص پس از تمام شدن جراحی و موفقیت امیز بودن آن، باید توجه داشته باشید که این مراقبت پروتز چشم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. زیرا در صورت عدم توجه به آن ها ممکن است پس از انجام جراحی پروتز چشم شاهد مشکلاتی مانند پسرفت چربی در حدقه باشید. در این موارد ممکن است نیاز به جراحی های تکمیلی برای رفع این گونه مشکلات در بیماران باشد.

در چه مواقعی نیاز به جراحی پروتز چشم است؟

شرایط مختلفی هستند که ممکن است باعث شوند نیاز به جراحی پروتز چشم (برای رفع مشکلات افرادی که مبتلا به نابینایی هستند) داشته باشیم.

در ادامه تلاش شده است اشاره ای به مهم ترین دلایل نیاز افراد به جراحی پروتز چشم داشته باشیم:

–        سرطان چشم

سرطان چشم در زمره بیماری های مزمن قرار دارد که می تواند مانند سایر انواع سرطان مشکلات متعددی را برای بیماران مبتلا به همراه داشته باشد.

یکی از مهم ترین و بزرگ ترین این مشکلات از دست دادن بینایی فرد است که ممکن است به زیبایی چشم به طور غیر قابل برگشت آسیب برساند.

برای همین یکی از مهم ترین مواردی که نیاز به استفاده از جراحی پروتز چشم برای جبران مشکلات ناشی از دست دادن چشم باشد ابتلا به سرطان محسوب می شود.

–        تروما یا تصادف

تروما یا تصادفات رانندگی یا وارد شدن ضربه های سنگین به کاسه چشم ممکن است افراد را از نعمت داشتن یک چشم سالم محروم کند.

برای همین یکی دیگر از مهم ترین دلایلی که ممکن است نیاز به استفاده از جراحی پروتز چشم برای قرار دادن چشم مصنوعی در کاسه چشم باشد پس از برخورد اشیای مختلف به چشم یا تصادفات و سوانح رانندگی می باشد.

عفونت چشم

اگر چه امروزه استفاده از انواع آنتی بیوتیک یا روش های درمانی مدرن می تواند تا حد زیادی عفونت چشم را در افراد مبتلا درمان کند.

با این وجود، در برخی از موارد شاهد بوده ایم که به دلیل عفونت شدید چشم برخی از افراد بینایی خود را به طور کلی از دست داده اند.

اگر عفونت و آسیب ناشی از آن غیر قابل بازگشت باشد، ممکن است که دیگر نتوان هرگز چشم را به حالت عادی باز گرداند و نیاز به جراحی پروتز چشم خواهد بود.

کسب اطلاعات بیشتر: ساخت پروتز چشم کودکان

آیا جراحی پروتز چشم باعث بازگشت بینایی می شود؟

تلاش های متعددی برای ابجاد چشم های مصنوعی با قابلیت دیدن صورت گرفته است که نتایج آن به طور آزمایشگاهی مورد ارزیابی قرار گرفته اند. با این وجود، هنوز به طور گسترده استفاده از چشم های مصنوعی با قابلیت دیدن در دنیا رواج نیافته است. برای همین است که در حال حاضر هدف اصلی جراحی پروتز چشم باز گرداندن زیبایی ظاهری به چهره فرد است و این عمل ربطی به بازگشت بینایی ندارد.

هزینه جراحی پروتز چشم چقدر است؟

هزینه هایی که باید برای جراحی پروتز چشم پرداخت شود با توجه به نوع مواد اولیه مورد استفاده برای پروتز چشم  و سایر فاکتورها تعیین خواهد شد. به طور حتم، در صورت نیاز مشاوره های لازم در مورد هزینه ساخت پروتز چشم یا هزینه های لازم برای جراحی در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

آیا جراحی پروتز چشم با درد همراه است؟

خوشبختانه به طور معمول شاهد احساس درد خاصی در بیمار در طول عمل جراحی پروتز چشم نخواهیم بود. برای همین لازم نیست از این لحاظ نگرانی خاصی داشته باشید.

مدت زمان جراحی پروتز چشم چقدر است؟

زمان لازم برای انجام عمل جراحی می تواند در حدود دو ساعت یا در مورادی حتی بیشتر باشد. به طور حتم پزشک جراح بهتر خواهد توانست اطلاعات تکمیلی را در این مورد در اختیار شما قرار دهد.

حرف آخر

خوشبختانه در داخل کشور مراکز تخصصی متعددی هستند که امکان ساخت چشم مصنوعی برای استفاده توسط بیماران مبتلا به نابینایی را دارند.

برای همین اگر این افراد بنا به دلایل مختلف بینایی خود را از دست داده اند و از مشکلات مرتبط با زیبایی ظاهری رنج می برند، خواهند توانست از این خدمات برای جراحی پروتز چشم استفاده کنند.

همان طور که اشاره شد بیناسا کلینیک یکی از مراکز تخصصی ارائه دهنده خدمات جراحی پروتز چشم در ایران است که در صورت نیاز کلیه شهروندان محترم خواهد توانست مشاوره های بیشتری در اختیار بیماران یا خانواده آن ها قرار دهد.

اجاره جرثقیل هفت تن

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

آیا نیازمند اجاره جرثقیل 7 تن هستید؟ آیا می دانید که این جرثقیل ها با ظرفیتی که دارند توان انجام چه کارهایی را خواهند داشت؟

جرثقیل 7 تن یکی از کاربردی ترین جرثقیل هایی است که در بسیاری از کاربردها قابل استفاده است. برای همین است که در بسیاری از نقاط کشور شاهد استفاده از آن ها هستیم.

ممکن است شما هم نیاز به استفاده از این تجهیزات داشته باشید. در این متن قصد داریم در رابطه با کاربردهای این جرثقیل و مشخصات آن به صورت اجمالی نکاتی را بیان کنیم. همچنین اشاره ای به عوامل موثر بر هزینه اجاره جرثقیل خواهیم کرد.

در چه کاربردهایی نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن است؟

امروزه ساختمان های متعددی هستند که نیاز به استفاده از بالابر و یا جرثقیل برای اتمام پروژه ساخت دارند. هر یک از این ساختمان ها ممکن است نیاز به نصب انواع سازه فولادی و بتنی داشته باشند و یا این که برای مقاصد دیگر نیاز به اجاره جرثقیل برای پیشبرد عملیات ساخت  تکمیل آن ها باشد.

اما کاربردهایی که باعث می شوند نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشیم بیش از پیشبرد عملیات پروژه های عمرانی است. برای همین تلاش شده است در زیربخش های بعد در ارتباط با کاربری های جرثقیل 7 تنی به طور مفصل صحبت شود.

مطالعه بیشتر: اجاره جرثقیل دکل بلند

نصب تابلوهای تبلیغاتی

یکی از دلایلی که ممکن است افراد نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشند نصب تابلوهای تبلیغاتی می باشد. شاید در سطح شهرهای بزرگی مانند تهران و یا هر یک از شهرهای دیگر شاهد انواع تابلوهای تبلیغاتی بوده اید. بسیاری از این تابلوها دارای ابعاد و وزن سنگینی هستند. برای همین است که نیاز به بالابر و یا جرثقیل به منظور بالا بردن و نصب آن ها می باشد.

“اجاره جرثقیل 7 تن به منظور نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی یکی از کاربری هایی است که در سطح شهرهای بزرگ مانند تهران باعث افزایش تقاضا برای این تجهیرات شده است.”

حتی در شهرهای کوچ و روستاها یا جاده های بین شهری نیز ممکن است این جرثقیل ها مورد نیاز باشند. شرکت های بزرگی هستند که با اجاره جرثقیل 7 تن و نصب تابلوهای تبلیغاتی اقدام به معرفی خود به مردم در سطح جامعه هدف (داخل شهرها یا در مسیرهای ارتباطی و …)  می کنند.

در مناسبت ها و ایام خاص نیز ممکن است نیاز باشد تابلوهایی برای اطلاع رسانی نصب شوند. در این هنگام نیز انواع بالابر و یا جرثقیل برای نصب تابلوهای مناسبتی در ایام خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب انواع سازه فلزی

سازه های فلزی از جمله سازه هایی هستند که دارای وزن بالایی هستند و برای ساخت آن ها از قطعاتی استفاده می شود که به طور معمول فولادی می باشند. اجاره جرثقیل 7 تن می تواند کمک زیادی به تسهیل فرایند بالا بردن قطعات فولادی یا فلزی بنماید. برای همین یکی از مواردی که باعث می شود تقاضا برای  اجاره جرثقیل 7 تن بالا باشد نصب همین سازه ها می باشد.

اسکلت فلزی ساختمان

یکی دیگر از مواردی که ممکن است نیاز به استفاده از جرثقیل باشد، نصب اسکلت فلزی ساختمان هایی می باشد که دارای چندین طبقه هستند.

البته به یاد داشته باشید که ساختمان ها و برج های مسکونی و یا اداری ممکن است طبقات متعددی داشته باشند و برای هر یک از آن ها نیاز به جرثقیل با توان خاص و طول دکل مشخص باشد. اما در هر صورت در موارد متعددی امکان اجاره جرثقیل 7 تن و استفاده از آن برای نصب اسکلت فلزی ساختمان ها وجود دارد.

مطالعه بیشتر: اجاره جرثقیل ساعتی

خارج کردن لودر یا انواع وسایل نقلیه از خاک

یک کاربرد شایع دیگر که باعث نیاز به جرثقیل می شود زمانی است که یک بیل مکانیکی یا هر وسیله نقلیه دیگری در خاک یا در گودالی گیر کرده باشد. در این مواقع اگر با روش های ساده نتوان خودرو و یا وسیله نقلیه را از خاک یا گودال خارج کرد، ممکن است اجاره جرثقیل 7 تن بتواند مشکل شما را حل کند. در مواردی نیز نیاز به جرثقیل با توان بیشتر است که باید تمهیدات لازم در مورد آن اندیشیده شود.

نصب پل راهسازی

در راهسازی نیز مانند پروژه های ساختمانی امکان استفاده از انواع جرثقیل وجود دارد. برای مثال یکی از کاربری های این تجهیزات در ساخت پل هایی است که در راهسازی استفاده می شوند.

این پل ها برای تسهیل عبور و مرور مهم هستند. برای همین کمکی که انواع جرثقیل در اتمام عملیات ساخت آن ها می کند قابل انکار نیست.

خاک کشی یا انتقال مصالح

انتقال مصالح یا خاک کشی یکی از کاربری هایی است که ممکن است برای انجام آن باعث نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن باشد.

سایر کاربردهایی که مستلزم استفاده از اجاره جرثقیل 7 تن است:

به طور حتم حمل و نقل یا انتقال انواع تجهیزات، کالا، محصولات و موادی که دارای وزن بالایی هستند، نیاز به استفاده از تجهیزات مکانیکی دارد و بالابرها و جرثقیل ها از جمله تجهیزاتی هستند که بدون استفاده از آن ها امکان انجام عملیات مذکور وجود نخواهد داشت.

در بخش های قبل به تعدادی از کاربری های مهمی که باعث می شود نیاز به استفاده از انواع جرثقیل داشته باشیم ذکر شدند. اما دلایلی که باعث می شوند نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن داشته باشیم بیش از موارد ذکر شده هستند.

برای مثال می توان به عملیات مونتاژ یا دمونتاژ کردن تجهیزاتی مانند جرثقیل برجی اشاره کرد. یا به کاربردهایی مانند نصب چیلر اشاره نمود که در موارد زیادی دیده می شود که نیاز به اجاره جرثقیل 7 تن دارد.

آیا اجاره جرثقیل 7 تن برای همه کاربردها مناسب است؟

اجاره جرثقیل 7 تن

اجاره جرثقیل 7 تن

انتخاب جرثقیل باید با توجه به نیاز و توان باربرداری آن باشد. شاید به خوبی می دانید که هر یک از جرثقیل ها دارای ظرفیت متفاوتی است.

برای همین ممکن است به جای اجاره جرثقیل 7 تن نیاز به استفاده از یکی از جرثقیل های دیگر با ظرفیت و مشخصات مطلوب باشد.

از سوی دیگر توجه داشته باشید که کالاها، محصولات و تجهیزاتی که باید توسط یک جرثقیل جابجا شوند دارای ابعاد و وزن های متفاوتی هستند. برای همین باید از جرثقیل با طول دکل و توان کافی برای انجام عملیات مذکور استفاده کرد.

برای همین پاسخ به سوال بالا روشن است: اجاره جرثقیل 7 تن برای همه کاربری ها مناسب نیست و ممکن است که شما نیاز به اجاره جرثقیل با ظرفیت و توان های بالاتر داشته باشید.

یک گزینه برای جابجا کردن بارهای دارای وزن بالا که در این مواقع کمک خواهد کرد اجاره جرثقیل 25 تن است (که دارای ظرفیت بیشتری در مقایسه با جرثقیل های 7 تنی می باشد).

اما اگر توان مورد نیاز و وزن و مشخصات بار به گونه ای باشد که نیاز به جرثقیل با توان بالاتر باشد، ممکن است نیاز به اجاره جرثقیل 35 تن (و جرثقیل های با توان های بالا با مشخصات مطلوب) باشد.

لازم به ذکر است که امروزه جرثیل هایی با ظرفیت های چند صد تن نیز ساخته و طراحی شده اند که در کاربردهای ویژه امکان استفاده از آن ها وجود دارد. اگرچه کاربردهای این تجهیزات محدودتر می باشد.

آیا هنگام اجاره جرثقیل 7 تن باید به توان باربرداری آن توجه کرد؟

توان باربرداری جرثقیل ها بسیار مهم است. برای همین باید هنگام اجاره جرثقیل 7 تن توجه داشته باشید که بین طول دکل و توان باربرداری آن رابطه مستقیم وجود دارد.

لازم به ذکر است جرثقیل هایی که دارای توان کمتری هستند، ابعاد کوچک تری دارند. یکی از مهم ترین مشخصات این تجهیزات نیز طول دکل آن است (اطلاعات لازم در این زمینه از سوی دارندگان این تجهیزات که قصد ارائه خدمات به دیگران دارند در اختیار شما قرار خواهد گرفت).

هزینه اجاره جرثقیل 7 تن چقدر است؟

هزینه ای که برای اجاره جرثقیل 7 تن باید پرداخت شود تابع فاکتورهای متعددی است. یکی از این فاکتورها مدت زمانی است که جرثقیل را اجاره می کنید. هر چه مدت زمان اجاره این تجهیزات بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای اجاره آن ها لازم خواهد بود.

در صورتی که اجاره جرثقیل 7 تن پاسخگوی نیازهای شما باشد، بهترین گزینه برای انتخاب است. لازم به ذکر است که وزن جرثقیل های 7 تنی بالا بوده و در ساخت آن ها از تجهیزات متعددی استفاده شده است، برای همین است که هزینه خرید این تجهیزات نسبتا بالا است و این امر باعث می شود که هزینه اجاره آن ها نیز متاثیر از قیمت جرثقیل باشد.

البته ممکن است کاری که برای آن اقدام به اجاره جرثقیل 7 تن می کنید نیز بر روی هزینه ای که باید پرداخت شود تاثیر داشته باشد. برای مثال ممکن است هزینه لازم برای اجاره جرثقیل 7 تن برای نصب اسکلت فلزی با هزینه لازم برای اجاره آن و خارج کردن وسایل نقلیه از خاک یا گودال متفاوت باشد.

نکته: توان باربرداری جرثقیل 7 تنی و قیمت خرید آن از توان باربرداری و قیمت خرید جرثقیل های 20 تنی یا 35 تن کمتر است، برای همین هزینه ای که برای اجاره آن باید پرداخت شود کمتر خواهد بود.

بهتر است در هر یک از این موارد مشاوره های لازم را داشته باشید تا اطلاع دقیق تری از میزان هزینه ای که باید پرداخت شود به دست آورید.