آرشیو اسفند ماه 1399

مهندسي و مسائل مربوطه

5 بهانه براي انجام ندادن بازاريابي محتوا

۲۰ بازديد ۰ نظر

بله، همه آنها را شنيده ايم. حتي بسياري از آنها را خودمان گفته ايم. اما حقيقت اين است كهبازاريابي محتوا براي ماندن در اينجاست. گوگل آن را دوست دارد. مردم آن را دوست دارند. بنابراين اگر مي خواهيد موفق باشيد، اين بهانه گيري را كنار بگذاريد و آن را انجام دهيد!

1. “من وقت ندارم.”

آهان آن شاه بلوط قديمي.

اين يكي است كه بيشتر از همه استفاده مي كنم. چطور مي توانم براي انجام اين كارهاي بازاريابي محتوا وقت پيدا كنم!

يك پاسخ بسيار ساده وجود دارد …

زمان گذاشتن.

ميدونم متاسفم. اي كاش مي توانستم يك ماشين جادويي به شما بدهم كه زمان را متوقف كند ، اما اگر من يك دستگاه داشتم ، احتمالاً مي خواستم آن را در جزاير كيمن بنوشم و كوكتل يا چيزهاي ديگري بنوشم.

بازاريابي محتوايي بايد بخشي جدايي ناپذير از استراتژي بازاريابي شما باشد. اين برند شما را مي سازد ، به جستجوگرها كمك مي كند و در بين مخاطبان شما اقتدار و اعتماد ايجاد مي كند. مزاياي آن بسيار بيشتر از زمان است.

اما من اين را مي گويم. در مورد بازاريابي محتواي خود هوشمند باشيد. اگر نمي توانيد از پس آنها بر آييد ، به هشت سايت مختلف رسانه اجتماعي بپيونديد. فقط دو يا سه تا داشته باشيد كه واقعاً خوب كار مي كنيد. و هدف ايجاد يك پست ويديويي / اينفوگرافيك / وبلاگ و غيره در فريم هاي زمان واقعي است. بنابراين اگر اين به معناي يك بار در هفته / دو هفته / ماه است ، پس همينطور خواهد بود. اما اطمينان حاصل كنيد كه آن را انجام مي دهيد.

2. “من نمي دانم در مورد چه چيزي بنويسم”

مطمئناً

شما در زمينه خود متخصص هستيد. خواه اين باشد باغباني ، بام سازي ، زيبايي مو و مو ، مديريت پول ، ريزه كاري ها ، جراحي هاي زيبايي ، شهرك هاي طلاق ، لباس زير يا ميمون هاي عنكبوتي ، شما بي نظير هستيد زيرا در مورد صنعت خود بيش از يك زن يا مرد متوسط ​​در آنجا اطلاعات داريد.

خوب اين به چه معنا است؟

اين بدان معني است كه شما بايد در مورد چيزي كه دوست داريد صحبت كنيد!

من عاشق نوشتن و بازاريابي محتوا هستم. اما غالباً ، وقتي من درمورد اين موضوع با دوستان / خانواده ام سر و صدا مي كنم ، آنها چشمهايشان را مي چرخانند و سرشان به ميز مي خورد.

اما آنلاين ، متفاوت است. مخاطبان شما همان چيزي را دنبال مي كنند كه به آن علاقه داريد. و شما بايد در مورد آن صحبت كنيد بدون اينكه كسي چرت بزند! چقدر حيرت انگيز است؟

3. “نوشتن من به اندازه كافي خوب نيست.”

مطالب فقط نوشتن نيست. كارهاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد انجام دهيد. مي توانيد در اين باره توييت بزنيد ، از فيس بوك استفاده كنيد ، فيلم بسازيد ، رقص تفسيري بپردازيد ، اينفوگرافي ايجاد كنيد و عكس بگيريد.

اگر همه چيز به نظر ترسناك است و شما فقط مي خواهيد به نوشتن پايبند باشيد ، به ياد داشته باشيد ، اكثر مردم دنبال محتواي عالي هستند – پاسخ به سوالات آنها ، سرگرمي ، چيزي براي خنديدن يا گريه كردن آنها يا هر دو.

آنها كار شما را با قلم قرمز انجام نمي دهند و به آن چربي بزرگ “F” مي دهند.

و بنابراين اگر اشتباه كنيد چه مي كنيد؟ و برخي از زخم هاي هوشمند در قسمت نظرات به شما مي گويند كه شما اشتباه را به اشتباه نوشتيد (* سرفه * داستان واقعي * سرفه *). سپس فقط بگوييد ، “احمقانه من!” و حركت كن

متوجه خواهيد شد كه با نوشتن ادامه مطلب با گذشت زمان بهبود مي يابد. من به همه توصيه مي كنم از Microsoft Word براي غلط املايي مفيد استفاده كنند. فقط به ياد داشته باشيد كه كلمه مناسب را انتخاب كنيد. به عنوان مثال: به طور قطع و با سركشي اغلب از طريق غلط گير املا اشتباه گرفته مي شوند!

همچنين مي توانيد از نرم افزاري مانند grammarly استفاده كنيد كه هجي و دستور زبان شما را بررسي مي كند.

4. “اگر مردم فقط خودشان اين كار را بكنند چه؟”

بنابراين بسياري از مشتريان اين حرف را به من مي زنند و من هميشه به همان مثال برمي گردم.

من اين بحث را چند سال پيش با خانمي داشتم كه اكنون صاحب يك نانوايي موفق است. من به او توصيه كردم كه فيلمهاي YouTube را در مورد نحوه ساخت و تزئين كيك انجام دهد. او مثل اينكه من يك احمق بودم به من نگاه كرد.

“اگر من به آنها بگويم كه چگونه اين كار را انجام دهند ، آيا آنها فقط از بين نمي روند و خودشان اين كار را مي كنند؟” او پرسيد.

و او حق داشت هميشه اين خطر وجود دارد كه برخي از مشتريان بالقوه شما از بين بروند و خودشان اين كار را انجام دهند. اما خطر بسيار ناچيز است.

فكر مي كنيد كسي بتواند آنچه را كه سالها و سالها براي يادگيري و ساخت آن صرف كرده ايد كپي كند؟ نه

آيا مردم وقت لازم را براي يادگيري آموخته هاي شما دارند؟ به طور كلي ، نه

بنابراين او اين كار را كرد و اين اجازه را به او داد تا به عنوان يك كيك فوق العاده سفارش دهنده به يك مقام تبديل شود و تجارت او از قوت به قوت ديگري رشد كند. او حتي كلاسهاي نانوايي را معرفي كرده است!

5. “من مي ترسم خودم را آنجا قرار دهم.”

حالا ، اين يكي كه مي توانم با آن همدردي كنم. قرار دادن خود در آنجا ترسناك است و هميشه اين احساس خنده آور وجود دارد كه مردم در مورد شما قضاوت خواهند كرد.

اما وقتي اين را مي گويم به من اعتماد كن ، من فقط تا به حال ديده ام كه يك پاسخ مثبت مثبت نسبت به افرادي كه خود را در آنجا قرار مي دهند ، اگر آنها اين كار را به روشي مفيد و جذاب انجام دهند.

مردم به طور كلي افراد خوبي هستند. بله ، اينترنت پر است از چند عجيب و غريب اما به راحتي قابل تشخيص و چشم پوشي است. اما اگر كسي با نظر شما مخالف باشد چه مي كنيد؟ پس عالي! اين بدان معناست كه آنچه شما انجام مي دهيد كار مي كند. شما در حال ايجاد مكالمه و بحث هستيد.

سخت ترين كار اين است كه اولين پست يا ويديوي وبلاگ باشيد. شما مي خواهيد كامل و شگفت انگيز باشد و همه فقط آن را دوست داشته باشند. خوب ، اين كار دوست داشتني خواهد بود اما به احتمال زياد تمام توجه مورد نظر شما را جلب نخواهد كرد. بازاريابي محتوا يك بازي آهسته است و با گذشت زمان بسيار پيشرفت خواهيد كرد. اما ترفند اين است كه ادامه دهيد ، اطمينان حاصل كنيد كه كار شما به بهترين شكل ممكن است اما بيش از حد فكر نكنيد. فقط چشمهايت را ببند دكمه ارسال يا بارگذاري را بزنيد و قسم مي خورم كه فقط چيزهاي خوب از آن خارج مي شوند.

هيچ كس با ترس بيش از حد به جايي نرسيده است. وب نبض

چه كساني بهترين طراحان سايت در جهان هستند؟

۲۱ بازديد ۰ نظر

بسياري از صاحبان مشاغل داراي يك تجربه “طراحي سايت بد” هستند.

زماني كه آنها يك طراح وب استخدام كرده اند و روند كار را دردناك مي دانند. آنها بازگشت سرمايه را مشاهده نكردند. و كل اين روند بيش از آنچه پيش بيني شده بود طي شد!

احتمالاً شما هم اين داستان ها را شنيده ايد.

يا بدتر ، شما خودتان آن را تجربه كرده ايد.

و به همين دليل شما مي خواهيد آژانس ديجيتال ماركتينگ مناسب استخدام كنيد.

شما نمي خواهيد وقت و هزينه خود را صرف كار با يك آژانس صرفاً درك اينكه آنها كاملاً شلوار هستند ، كنيد و نمي خواهيد بازدهي از سرمايه خود بدست آوريد.

اما چگونه چنين آژانس / فريلنسري را پيدا مي كنيد؟

از كجا مي دانيد به چه كسي مي توانيد اعتماد كنيد؟

چگونه مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه فقط صاحب مشاغل ديگري با داستان “طراح وب بد” نيستيد.

آسان! در اين پست وبلاگ ، ما مي خواهيم ليستي از برترين آژانس هاي طراحي وب را از سراسر جهان به شما ارائه دهيم.

چرا اين را مي نويسيد؟ آيا نمي دانيد خدمات طراحي وب را ارائه مي دهيد؟
بله ، ما طراحي وب را به عنوان سرويس ارائه مي دهيم (اين مورد را فراموش نكرديم). اما ما مي دانيم كه براي همه مناسب نيستيم. و دلايل زيادي وجود دارد كه ما ممكن است مناسب شما نباشد.

و ما مطمئناً آنقدر مغرور نيستيم كه فكر كنيم تنها نمايندگي در طراحي وب هستيم. افراد زيادي در صنعت وجود دارند كه كار آنها را تحسين و ارزش مي دهيم.

بنابراين ليستي از كساني كه فكر مي كنيم برترين آژانس هاي وب در جهان هستند ، تهيه كرديم.

چگونه اين شركت طراحي سايت را انتخاب كرديم؟

ما مدتي (حداقل 12 ماه) بيشتر اين آژانس ها را دنبال كرده ايم و هميشه كارهاي آنها را تحسين كرده ايم. اين آژانس ها نه تنها وب سايت هاي شگفت انگيزي ايجاد مي كنند ، بلكه هركدام از آنها براي آموزش مستمر دانش خود سرمايه گذاري مي كنند. اين يك عامل عظيم در ايجاد اين ليست بود.

از كجا بفهميم آنها بهترين آژانس هاي جهان هستند؟

بديهي است كه ما هر طراح وب در جهان را نمي شناسيم بنابراين نمي توانيم همه آنها را شامل شويم اما اطمينان داريم كه آژانس هايي كه انتخاب كرده ايم تجربه شگفت انگيزي را براي شما و يك وب سايت خارق العاده را ارائه مي دهند. ما كاملاً تشكر مي كنيم كه ممكن است نظر ما با نظر شما متفاوت باشد و اين درست است اما ما فقط مي توانيم طراحان وب را كه مي شناسيم و به آنها اعتماد داريم ، شامل كنيم.

چارچوب موفقيت وب سايت

اين همان چيزي است كه ما آن را چارچوب موفقيت وب سايت ناميده ايم. اين چيزي است كه ما براي كمك به شما در درك آنچه يك وب سايت كامل ايجاد مي كند ايجاد كرديم.

ما آژانس هايي را انتخاب كرده ايم كه از شش عامل اصلي موفقيت يك وب سايت آگاهي و شناخت دارند. در اينجا يك چرخ شلوار فانتزي براي شما قرار داده شده است تا ببينيد اينها چيست. و شما مي توانيد در مورد 6 مورد اصلي كه باعث ايجاد يك وب سايت موفق مي شود ، در پست وبلاگ ما بيشتر بدانيد.
در نهايت ، يك وب سايت خوب فقط يك وب سايت زيبا نيست. و يك طراح وب خوب فقط كسي نيست كه وب سايت هاي زيبايي ايجاد مي كند.
طراحان وب خوب (مانند تمام موارد موجود در ليست) درك درستي از اين 6 نكته اصلي دارند. و طراحان وب كه ما انتخاب كرده ايم همچنين داراي نقاط قوت خاصي در يك يا چند مورد از اين مناطق هستند …

1. ظاهر

اگر مي خواهيد اثرگذار باشيد ، يك برند بسازيد و از جمعيت متمايز شويد ، ظاهر مهم است. گاهي اوقات توسعه دهندگان وب كمي درگير قابليت ها و كد ها مي شوند و در واقع خوب جلوه دادن سايت نيستند!

2. بهينه سازي موتور جستجو (SEO)

سئو براي موفقيت وب سايت شما حياتي است. همه ما مي خواهيم در Google ظاهر شويم ، درست است؟ روش ها و روش هاي خاصي براي ساخت وب سايت ها وجود دارد كه احتمال رتبه بندي آنها در نتايج جستجو را بيشتر مي كند – مانند بارگيري آنها براي موبايل يا سريع.

3. بازاريابي محتوا

بازاريابي محتوا مي تواند باعث افزايش رتبه ، ايجاد ترافيك و ايجاد هدايت براي تجارت شما شود. آژانس هاي طراحي وب خوب بايد در زمينه محتوا به شما كمك كنند ، مانند اينكه بفهميد كاربر چگونه مي تواند محتواي شما را مشاهده و جستجو كند يا چطور خوانندگان را به ليد تبديل كند.

4. تجربه كاربري

اين يك كلاه بزرگ است. هر آژانس طراحي وب بايد تجربه كاربر را درك كند. تجربه كاربر اساساً استفاده از وب سايت شما آسان است. آژانس ها بايد وب سايت هايي ايجاد كنند كه به كاربران شما كمك كند تا به راحتي در سايت شما جريان پيدا كنند.

5. توليد محتوا

اگر مي خواهيد وب سايت شما بازديدكنندگان را به مشتري تبديل كند ، پس به يك آژانس براي كمك به آن نياز داريد. همه چيز ، از فراخواني تا كنش (اندازه / رنگ / متن) گرفته تا قرار دادن محتواي خوب بايد به دقت مورد بررسي قرار گيرد. يك نمايندگي خوب اين كار را براي شما انجام مي دهد.

شما مي توانيد طراحان وب را استخدام كنيد

بنابراين اكنون شما بايد درك خوبي از معيارهاي ما داشته باشيد – آژانس هايي كه از همه موارد فوق آگاهي دارند ، و نقاط قوت كليدي خاص در يك يا چند مورد از آنها را دارند. همچنين اين آژانس ها هستند كه به طور مداوم ياد مي گيرند و پيشرفت مي كنند ، بنابراين مي توانند اين دانش را به مشتري خود منتقل كنند و آن را در وب سايت هاي خود اعمال كنند